• MEDIA
  • REKLAMA
  • ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
  • „CAFÉ BOCIAN”
  • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • NEWSLETTER
  • ENGLISH
  • High contrast
  • Facebook
  • Youtube
  • Instagram
  • KONTAKT
  • REPERTUAR
  • NA AFISZU
  • BILETY
  • AKTUALNOŚCI
  • O TEATRZE
  • ZESPÓŁ
  • PROJEKTY UE
  • TEATR BEZ BARIER
  • BIP
  • Start
  • Pozostałe

Warning: Creating default object from empty value in /visualnet/templates/teatrrozrywka/html/com_content/category/default_articles.php on line 16

Pozostałe

Jarosław Czarnecki

27.05.2014

Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im. L. Solskiego w Krakowie (Wydziały Zamiejscowe we Wrocławiu, Wydział Aktorski).

Z Teatrem Rozrywki związał się we wrześniu 2007 roku, debiutując wyraziście rolą Stręczyciela / Kapłana w musicalu Jekyll & Hyde. Jarosław Czarnecki śpiewa również w koncertach sylwestrowych i rozrywkowych.

Kolejne role w Teatrze Rozrywki:

– Magnolio w Przygodzie fryzjera damskiego Ł. Czuja wg E. Mendozy,
– Benny w musicalu Rent J. Larsona,
– Jan Rugby w sztuce Wesołe kumoszki. Musical G. Dorana, P. Englishby’ego i R. Bolta,
–
Bernardo w West Side Story L. Bernsteina,
– Właściciel lokalu w spektaklu Dyzma – musical W. Korcza i W. Młynarskiego,
– Mickey Deans w Na końcu tęczy P. Quiltera,
– Policjant w Skrzypku na dachu J. Steina, J. Bocka i S. Harnicka,
– Roger de Bill w Producentach M. Brooksa,
– Ksiądz w Położnicach szpitala św. Zofii P. Demirskiego i J. Suświłły,
– Waldi w musicalu Our House T. Firtha i Madness,
– Goebbels w Gottlandzie M. Szczygła,
– Egli w sztuce Frank V F. Dürrenmatta i P. Burkharda,
– Zły Czarodziej w bajce Kot w butach J. Bończyka i Z. Krzywańskiego,
– Czterdziestu w spektaklu Dumrul Szalony G. Dilmena,
– Żołnierz / Alex w spektaklu Niedziela w parku z Georgem S. Sondheima i J. Lapine'a,
– Góral w spektaklu Historia filozofii po góralsku J. Tischnera,
– Tata Billy'ego w musicalu Billy Elliot E. Johna i L. Halla,
– Paszeko / Wicekról w Rękopisie znalezionym w Saragossie J. Potockiego,
– Inspektor Hans Kemp w musicalu Młody Frankenstein M. Brooksa i T. Meehana,
– Gangster 2 / Patrzałek w Bulwarze Zachodzącego Słońca A. L. Webbera,
– Bradley w musicalu Jak odnieść sukces w biznesie, zanadto się nie wysilając F. Loessera,
– Mieszkaniec II, Fistulka, Pan, Syn Cukraszki, Cyfrojeb, 1/2 Nowaka, Właściciel Galaxy, Henryk Pajęczarz w Żywotach świętych osiedlowych wg L. Amejko,
– Kapitan Monastario w musicalu familijnym Zorro J. Bończyka i Z. Krzywańskiego,
– Richard Willey w farsie Hotel Westminster R. Cooneya,
– Pan Bonsch w komedii Kura na plecach Freda Apkego,
– Syn Aliny w widowisku muzycznym Janowska. Synowie Aliny M. Zabłockiego,
– Everyman w spektaklu muzycznym Piekło i raj K. Prusa i J. Nohavicy,
– Dyrektor szkoły, Dyrektor cyrku w musicalu Pinokio. Il grande musical P. Ronchettiego i S. Marconiego,
– Doktor Matthews, Inspektor Bernard w spektaklu Harold i Maude C. Higginsa
– Gus w musicalu Koty A. L. Webbera,
– Stan w musicalu Tootsie D. Yazbeka,
– Król Herod w Jesus Christ Superstar - koncert (2023 r.),
– Monneyham / Pan James w musicalu School of Rock A. L. Webbera,
– Tom Kerwood w spektaklu Rodzina Kerwoodów R. Conneya.

Jarosław Czarnecki jest reżyserem koncertu Szkoła bluesa, powstałego w ramach Sceny Inicjatyw Artystycznych PO GODZINACH.
Brał udział w projekcie edukacyjnym Szkoła Teatru - Lekcja 2.

Foto: Artur Wacławek

Czytaj dalej

Marek Chudziński

27.05.2014

Absolwent Wydziału Aktorskiego Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im. L. Solskiego w Krakowie. Początek drogi artystycznej wiązał się głównie ze scenami krakowskimi, ale nie tylko. W Teatrze im. S. Żeromskiego w Kielcach zagrał m. in. w przedstawieniu muzycznym Ania z Zielonego Wzgórza L. M. Montgomery (Martin Cohen) oraz w spektaklu Smuteczek czyli herbatka w Kabarecie Starszych Panów (Zmysław, Trzeciewicz). Na scenie krakowskiego Teatru im. J. Słowackiego pojawił się w przedstawieniach: Kordian J. Słowackiego (Podchorąży), Opera za trzy grosze B. Brechta i K. Weilla (Żebrak), Litość Boga J. Cau (Strażnik więzienny), Idiota F. Dostojewskiego (Członek bandy Rogożyna) oraz Kaligula A. Camusa (Strażnik, Sługa).
Zagrał podporucznika Zygmunta Bogumiła w fabularyzowanym filmie dokumentalnym Tomasza Sianeckiego pt. Wielkie ucieczki – Bunt na Żurawiu, wystąpił również w serialu TVN Wydział śledczy.
Marek Chudziński występował również w programach telewizyjnych o charakterze rozrywkowym.
Z zespołem muzycznym Arbore Art Quintet współtworzył spektakl muzyczny dla dzieci Piotruś i Wilk do muzyki Sergiusza Prokofiewa.
W grudniu 2013 roku, podczas Wielkich Derbów Śląska, przed meczem Ruch Chorzów – Górnik Zabrze, który dedykowany był zmarłemu niedawno legendarnemu piłkarzowi, Gerardowi Cieślikowi, Marek Chudziński zaśpiewał na stadionie ulubioną piosenkę G. Cieślika pt. Trzej przyjaciele z boiska.
 
Na scenie Teatru Rozrywki zadebiutował w roku 2007 rolą Rocky’ego w czterech ostatnich przedstawieniach kultowego musicalu The Rocky Horror Show. Kolejne role na chorzowskiej scenie, to:
– Daniel Jackson w Spin – musical D. Pashleya,
– Jacques Wszędobylski w spektaklu W 80 dni dookoła świata po stu latach J. Bielunasa wg J. Verne’a,
– Jan w sztuce Wesołe kumoszki. Musical G. Dorana, P. Englishby’ego i R. Bolta,
– Krzepicki w sztuce Dyzma – musical W. Korcza i W. Młynarskiego,
– Piotr w rock-operze Jesus Christ Superstar A. L. Webbera i T. Rice’a; również w Jesus Christ Superstar - koncert (2023 r.),
– Aptekarz Bisset w musicalu Jekyll & Hyde F. Wildhorna i L. Bricusse’a,
– Fiedka w Skrzypku na dachu J. Steina, J. Bocka i S. Harnicka,
– Scenograf Bryan w Producentach M. Brooksa,
– Policjant w musicalu Our House T. Firtha i Madness,
– Hamlet stepujący w sztuce Chryzostoma Bulwiecia podróż do Ciemnogrodu,
– Policjant Jamie w musicalu Billy Elliot E. Johna i L. Halla,
– Oficer francuski / Zoto / Kastor w Rękopisie znalezionym w Saragossie J. Potockiego,
– Student medycyny, Bób w spektaklu Młody Frankenstein Mela Brooksa i Thomasa Meehana,
– Młody w Kocie w butach J. Bończyka i Z. Krzywańskiego,
– Artie Green w Bulwarze Zachodzącego Słońca A. L. Webbera,
– Gatch w musicalu Jak odnieść sukces w biznesie, zanadto się nie wysilając F. Loessera,
– Joe Gillis w Bulwarze Zachodzącego Słońca A. L. Webbera,
– Ernst Ludwig w musicalu Cabaret J. Masteroffa, J. Kandera i F. Ebba,
– Gliniarz w musicalu Zakonnica w przebraniu A. Menkena,
– Aktor w spektaklu Dzieła wszystkie Szekspira (w nieco skróconej formie) A. Longa, D. Singera i J. Winfielda,
– Kot w musicalu Pinokio. Il grande musical P. Ronchettiego i S. Marconiego,
– Semaforro w musicalu Koty A. L. Webbera,
– Max w musicalu Tootsie D. Yazbeka,
–
Dick Kerwood w spektaklu Rodzina Kerwoodów R. Conneya.
 
Marek Chudziński występuje również jako solista w koncertach sylwestrowych i rozrywkowych Teatru Rozrywki; bierze udział w Lekcji 1, 3 i 4 SZKOŁY TEATRU a także w projekcie edukacyjnym Edu–Akcja. Jest autorem wizualizacji do autorskiego spektaklu Macieja Cierzniaka Osobowość zaburzona oraz filmów promujących spektakle Teatru Rozrywki. Produkuje również teledyski (m.in. Bartosza Jaśkowskiego i Grzegorza Poloczka).
 
Występował gościnnie w Gliwickim Teatrze Muzycznym, grając Jonatana w spektaklu Miłość czyni cuda E. Warty-Śmietany i W. Króla. W komedii muzycznej Prześliczna wiolonczelistka K. Piechnik i A. Zielińskiego (Centrum Kultury im. K. Bochenek w Katowicach) grał gościnnie rolę Wujka Mike'a.
Gra również w spektaklu The Bricklin Musical. Samochodowa fantazja A. Cole’a i P. Ledouxa (Old Timers Garage w Katowicach).

Wspólnie z Magdaleną Wojtachą i Jakubem Wróblewskim wyreżyserował spektakl Dzieła wszystkie Szekspira (w nieco skróconej formie) A. Longa, D. Singera i J. Winfielda.


Foto: Artur Wacławek

Czytaj dalej

Marzena Ciuła

27.05.2014

Absolwentka Wydziału Aktorskiego Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im. L. Solskiego w Krakowie oraz Wydziału Wokalnego Państwowej Szkoły Muzycznej II stopnia w Krakowie.
Doświadczenie zawodowe, jako aktorka, wokalistka, a także autorka opracowań muzycznych w spektaklach, zdobywała w teatrach Rzeszowa, Krakowa, Kielc, Wrocławia i Tarnowskich Gór.
Jako aktorka, zagrała m.in. w spektaklach:
– Skaza wg M. Brody (Sam, Matka), Zarah P. Żebro (Zarah Leander) – obydwa w Teatrze ZL w Tarnowskich Górach,
– Siostry Parry M. Ronconiego (Malka Pegelmann) – w Teatrze im. W. Siemaszkowej w Rzeszowie,
– Historie Petra Zelenki (Alicja) – w Teatrze Nowym w Krakowie,
– Pijany na cmentarzu wg M. Hłaski (Dziwka), Wdowy S. Mrożka (Wdowa Pierwsza), Bolero P. Kohouta (Anna), Mały Książę A. Saint-Exupery’ego (Żmija), Mąż zdradzony, czyli Amfitrion Plauta (Alkmena), Nocą na pewnym osiedlu H. Bergera (Lucy), Rosyjska ruletka R. Kmity (Nastasja Filipowna vel Grusza, Cyganka oraz Chłopka), Milczenie S. Stephensona (Susan) – wszystkie w Teatrze im. S. Żeromskiego w Kielcach,
– Kobiety kontratakują (Kobieta) – w Teatrze Lalki, Maski i Aktora Groteska w Krakowie.
W latach 1998-2000 występowała w cyklu rozrywkowym Spotkanie z Balladą w reż. M. Bobrowskiego; zagrała też epizod w filmie Karol człowiek, który został papieżem w reżyserii G. Battiato.
Jako wokalistka wzięła udział w nagraniu trzech płyt („Ufam Miłosierdziu” na podstawie „Dzienniczka” św. s. Faustyny Głos Duszy, De Press – „Cy bocycie świnty ojce” oraz Grube ryby – „Grube ryby”).
W krakowskim Teatrze Nowym gra w Wężowisku J. Oparek.

Od listopada 2012 r. jest członkiem zespołu aktorskiego Teatru Rozrywki, poza spektaklami występuje również jako solistka w koncertach sylwestrowych i rozrywkowych.
Role w Teatrze Rozrywki:
– Swatka Jenta w Skrzypku na dachu J. Steina, J. Bocka i S. Harnicka,
– Pani z Orbisu i Kobieta z workiem w przedstawieniu Chryzostoma Bulwiecia podróż do Ciemnogrodu K. I. Gałczyńskiego,
– Bankier 2 – Kristine Heaberlein w komedii Frank V F. Dürrenmatta i P. Burkharda,
– Narrator w spektaklu Dwa ukochania A. Sadowskiego i P. Lewickiego (nominacja do Nagrody Artystycznej ZŁOTA MASKA 2013),
– Dziennikarka, Kobieta z notesem w musicalu Billy Elliot E. Johna i L. Halla,
– Kamilla w Rękopisie znalezionym w Saragossie J. Potockiego,
– Maria Magdalena w Jesus Christ Superstar A. L. Webbera i T. Rice'a,
– Mary / Dziennikarka w Bulwarze Zachodzącego Słońca A. L. Webbera,
– Pani Szydłowiecka w spektaklu Stańczyk. Musical J. Czaplińskiego,
– Fräulein Kost w musicalu Cabaret J. Masteroffa, J. Kandera i F. Ebba.

 
Śpiewa w koncercie Poeci, których nam zabrakło.


NAGRODY:

– III miejsce na Małopolskim Festiwalu Wokalistów Jazzowych Zabierzów 98
– Nagroda Prezesa ZASP Kraków oraz Klubu Aktora Loża za najlepszy debiut aktorski poza Krakowem „Loża 2008” (za Dziwkę w Pijanym na cmentarzu)
– „Anioł Publiczności 2009” – Nagroda Studenckiego Koła Naukowego Przyjaciół Teatru i Filmu Uniwersytetu J. Kochanowskiego w Kielcach (za Lucy w Nocą na pewnym osiedlu).

Foto: Tomasz Zakrzewski
 

Czytaj dalej

Wioleta Malchar-Orynicz

27.05.2014

Absolwentka Studium Aktorskiego przy Teatrze Śląskim im. S. Wyspiańskiego w Katowicach. W 2011 uzyskała dyplom aktora dramatycznego, przyznawany przez ZASP. 

Na profesjonalnej scenie teatralno-muzycznej pracuje nieprzerwanie od 19 roku życia, debiutując w Gliwickim Teatrze Muzycznym, spektaklem High School Musical w reż. T. Dutkiewicza. Jako 15-latka otrzymała stypendium w dziedzinie kultury i sztuki za działalność w zespole gospelowym, ufundowane przez swoje rodzinne miasto Czechowice-Dziedzice. 

Współpracowała z teatrami w całej Polsce. Między innymi:

– Gliwicki Teatr Muzyczny (High School Musical, Hair)
– Teatr im. W. Bogusławskiego w Kaliszu (Summertime)
– Teatr Śląski w Katowicach (Achilles i Panny)
– Teatr IV Scena w Katowicach (Kto tam? To nie Ty) 
– Teatr Polski w Bielsku-Białej (Zorba)
– Teatr Palladium w Warszawie (Cuda Rebego)
– Teatr Muzyczny w Lublinie (Zorba) 

Wioleta Malchar jest etatowym członkiem zespołu aktorskiego Teatru Rozrywki od roku 2011. Poza rolami w spektaklach, śpiewa również jako solistka w koncertach sylwestrowych i rozrywkowych chorzowskiej sceny. 

Role w Teatrze Rozrywki:

– Wendla w Przebudzeniu wiosny S. Satera i D. Sheika wg F. Wedekinda (nominacja do Nagrody Artystycznej ZŁOTA MASKA), 
– Maria Magdalena w Jesus Christ Superstar A. L. Webbera; również w Jesus Christ Superstar - koncert (2023 r.),
– Sally Bowles w musicalu Cabaret J. Masteroffa, J. Kandera i F. Ebba,
– Hudel w Skrzypku na dachu J. Bocka, J. Steina i S. Harnicka,
– Nancy w musicalu Oliver! L. Barta,
– Hedy La Rue w musicalu Jak odnieść sukces w biznesie, zanadto się nie wysilając F. Loessera,
– Sara w Our House T. Firtha i Madness,
– Dziecko generała Franco w Położnicach szpitala św. Zofii P. Demirskiego,
– postaci w Jeszcze nie pora nam spać R. Kmity i B. Rawskiego,
– Młoda Lída Baarová w Gottlandzie M. Szczygła,
– Sygnał mózgu 1 w sztuce Bierzcie i jedzcie P. Demirskiego,
– Królewna w bajce Kot w butach J. Bończyka i Z. Krzywańskiego,
– Elif w spektaklu Dumrul Szalony G. Dilmena,
– Kobieta Szprycha w musicalu Billy Elliot E. Johna i L. Halla,
– Inezilla w Rękopisie znalezionym w Saragossie J. Potockiego,
– Jennifer Bristow w farsie Hotel Westminster R. Cooneya,
– Papuga, Krowa, Mysz w bajce  Czarno na białym M. Guśniowskiej,
– Łałka w bajce Pozaziomki, czyli kosmiczna przygoda P. Kowańskiej,
– Błękitna Wróżka, Kot w musicalu Pinokio. Il grande musical,
–
Sandy w musicalu Tootsie D. Yazbeka.

Z wykształcenia jest także pedagogiem. Prowadzi warsztaty aktorskie i wokalne.
W swoim dorobku posiada nagrania studyjne m.in. z Marcinem Wyrostkiem.
Współpracuje z Teatralnym Stowarzyszeniem Maskania.


Foto: Artur Wacławek

Czytaj dalej

Marta Kloc

27.05.2014

Absolwentka Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej im. L. Solskiego w Krakowie (Filia we Wrocławiu, specjalizacja pantomimiczno-ruchowa).
Brała udział w warsztatach w Teatrze Dramatycznym w Warszawie z Robertem Wilsonem, warsztatach komedii dell’arte z Andrea Pangallo oraz tańca butoh w Krakowie z mistrzem Takayuki Ishihara (Japonia).
Rolami dyplomowymi aktorki były: Tadrachowa w Moralności pani Dulskiej G. Zapolskiej, Kloc w Śnie nocy letniej W. Szekspira, Fabia w Don Juanie T. de Moliny oraz Iza w Iwonie księżniczce Burgunda W. Gombrowicza.
Po studiach zagrała Diabełka w Raju utraconym K. Pendereckiego (Opera Wrocławska) oraz Dziennikarkę w Dietrich i Leander P. Szalszy (Teatr Korez w Katowicach).
 
Marta Kloc ma również w dorobku działania reżyserskie: Pchła Szachrajka J. Brzechwy w jej reżyserii i w wykonaniu uczniów Gimnazjum w Kroczycach zdobyła I miejsce w Wojewódzkim Konkursie Małych Form Teatralnych (2007) oraz Puchar Burmistrza i Grand Prix na XIII Dziecięcym Festiwalu Teatralnym w Czerwonce-Leszczynach (2007).
 
Od września 2008 r. była członkiem zespołu aktorskiego Teatru Rozrywki. Od roku 2012 aktorka prowadziła i występowała w Lekcjach SZKOŁY TEATRU – autorskim projekcie Teatru Rozrywki, skierowanym do młodzieży. Pełniła funkcję asystenta reżysera w musicalach: Przebudzenie wiosny oraz Położnice szpitala św. Zofii.
Śpiewała również w koncertach sylwestrowych i rozrywkowych.
 
Ważniejsze role w Teatrze Rozrywki:
– Alicja w musicalu Rent J. Larsona,
– Bilka, Szprynca i Cajtel w Skrzypku na dachu J. Bocka, J. Steina i S. Harnicka,
– Bileterka w bajce Pan Plamka i jego kot A. Koecher-Hensel,
– Żona 2 w Położnicach szpitala św. Zofii P. Demirskiego,
– Oskarżyciel, Hela w Our House T. Firtha i Madness,
– Anna w Przebudzeniu wiosny S. Satera i D. Sheika wg F. Wedekinda,
– Zielona Gęś w spektaklu Chryzostoma Bulwiecia podróż do Ciemnogrodu K. I. Gałczyńskiego,
– Azrail w spektaklu Dumrul Szalony G. Dilmena,
– Zebra w bajce Czarno na białym M. Guśniowskiej.


Foto: Tomasz Zakrzewski

Czytaj dalej

Alona Szostak

27.05.2014

Absolwentka Instytutu Teatralnego w Moskwie. Pracowała w stołecznym Teatrze im. M. Gogola, później w Wilnie. Od 1992 roku związana z Teatrem Rozrywki – zadebiutowała tu w musicalu Cabaret J. Kandera i F. Ebba. Jej talenty aktorskie, uzupełnione ciepłą, niespotykaną barwą głosu oraz wyjątkowym temperamentem scenicznym, podziwiać można również podczas koncertów sylwestrowych i rozrywkowych chorzowskiej sceny. Rola w Położnicach szpitala św. Zofii przyniosła jej propozycję zagrania w kolejnym spektaklu Pawła Demirskiego i Moniki Strzępki – w grudniu 2011 odbyła się premiera sztuki W imię Jakuba S. (Teatr Dramatyczny w Warszawie), ze świetnie ocenionym udziałem chorzowskiej aktorki. Kolejna przygoda aktorska z duetem Strzępka-Demirski rozpoczęła się w roku 2014 – aktorka grała w serialu teatralnym Klątwa, czyli odcinki z czasu beznadziei (Teatr Łaźnia Nowa w Krakowie i Teatr Imka w Warszawie).
 
W październiku 2003 roku przygotowała pierwszy recital, złożony z piosenek Anny German. Dzisiaj, recital Człowieczy los – piosenki Anny German gości na stałe na Małej Scenie Teatru Rozrywki.

Alona Szostak zagrała w filmie fabularnym Ewa w reż. A. Sikory i I. Villqista (2011), w polsko-szwedzkim obrazie Obce niebo w reż. D. Gajewskiego (Luba) a także w serialach Lekarze oraz Na noże. W serialu tvp Pawła Demirskiego pt. Artyści była duchem Lidii Zamkow.

Wystąpiła w koncercie Proszę państwa, będzie wojna podczas 36. Przeglądu Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu (2015), w koncercie galowym 6. Festiwalu Piosenki i Ballady Filmowej w Toruniu (dwukrotnie – w 2015 i w 2017 roku, gdy – oprócz występu poprowadziła również koncert galowy wspólnie z Krzysztofem Respondkiem), a także podczas Festiwalu Kultury Żydowskiej Warszawa Singera w Warszawie – też dwukrotnie: w roku 2015 zaśpiewała żydowskie piosenki z Odessy, a rok później dała recital Z nadzieją przez życie, wykonywany w czterech językach: hebrajskim, jidisz, polskim i rosyjskim.
Recital Z nadzieją przez życie wszedł do repertuaru Teatru Rozrywki.

W 2016 r. zagrała Elfriede Jelinek w spektaklu  Leni Riefenstahl. Epizody niepamięci I. Gańczarczyk i Ł. Wojtyski w reżyserii Eweliny Marciniak (Teatr Śląski im. S. Wyspiańskiego w Katowicach). Od października 2018 r. gra Doktor Teklę w Seksmisji J. Machulskiego w Teatrze Miejskim w Lesznie. Gra również Gertrudę w głośnym już od premiery spektaklu „Hamlet / ГАМЛЕТ” w reżyserii Mai Kleczewskiej, wystawionym przez Teatr Polski w Poznaniu (premiera: 7 czerwca 2019).

Najważniejsze role w Teatrze Rozrywki:
– Adelma w Księżniczce Turandot C. Gozziego,
– Tatiana w Tangu Oberiu. 1928 Ł. Czuja,
– Ida Herkulesowa Wors w Balu u Wolanda Ł. Czuja wg M. Bułchakowa,
– Sonia Suwak w Szwagierkach M. Tremblaya,
– postaci w KRZYKU według Jacka Kaczmarskiego R. Talarczyka,
– Mimi w musicalu Rent J. Larsona,
– Regina w Spin – musical D. Pashleya,
– Anita w West Side Story L. Bernsteina,
– Nina Kunicka w spektaklu Dyzma – musical W. Korcza i W. Młynarskiego,
– Duch Babci Cajtel w Skrzypku na dachu J. Bocka, J. Steina i S. Harnicka,
– Emma Carew w musicalu Jekyll & Hyde F. Wildhorna i L. Bricusse’a,
– Jurna Staruszka w Producentach M. Brooksa,
– Położna Fancy w Położnicach szpitala św. Zofii P. Demirskiego,
– Szantrapa z siatami, Dyrektor teatru w Chryzostoma Bulwiecia podróż do Ciemnogrodu K. I. Gałczyńskiego,
– Cholesterol w sztuce Bierzcie i jedzcie P. Demirskiego,
– Leach oraz członkini komisji egzaminacyjnej w musicalu Billy Elliot E. Johna i L. Halla,
– Panna Krumholtz w musicalu Jak odnieść sukces w biznesie, zanadto się nie wysilając F. Loessera,
– Bona Sforza w spektaklu Stańczyk. Musical J. Czaplińskiego (nominacja do Nagrody Artystycznej ZŁOTA MASKA 2019).

 
NAGRODY:
– Nagroda Publiczności na wrocławskim Przeglądzie Piosenki Aktorskiej (2000),
– Nagroda Publiczności na Festiwalu „Tańczące Eurydyki” im. Anny German (2003),
– ZŁOTA MASKA 2012 za rolę Położnej Fancy w Położnicach szpitala św. Zofii,
– Statuetka Chłopca z łabędziem – Nagroda Prezydenta Chorzowa w dziedzinie kultury (2012)
– w ankiecie miesięcznika „Teatr” NAJLEPSZY, NAJLEPSZA, NAJLEPSI W SEZONIE 2017/2018 nominacja w kategorii "najlepsza rola kobieca" za rolę Bony Sforzy w spektaklu Stańczyk. Musical (nominacja Anety Kyzioł).

Nagrodzona na 13. Teatralnych Nagrodach Muzycznych im. Jana Kiepury 2019 w kategorii najlepsza wokalistka musicalowa.

Od września 2019 r. występuje w Teatrze Rozrywki gościnnie.

Foto: Artur Wacławek

Czytaj dalej

Marta Tadla

27.05.2014

Absolwentka Studium dla Aktorów Lalkarzy w Będzinie. Zadebiutowała w będzińskim Teatrze Dzieci Zagłębia. Współpracę z Teatrem Rozrywki rozpoczęła w roku 1995, rolą Siostry Mary Hubert w musicalu Nunsense i od razu zwróciła na siebie uwagę widzów brawurowo wykonywanym songiem „Któż świętszy jest niż ja”. Aktorka jest gwiazdą wszystkich koncertów rozrywkowych i sylwestrowych Teatru Rozrywki, ciesząc widzów wyjątkowo piękną barwą głosu i ogromną muzykalnością. O takich jak ona zwykło się mówić, że noszą w sobie swing.

Ważniejsze role w Teatrze Rozrywki:
– Siostra Mary Hubert w musicalu Nunsense D. Goggina,
– śpiew solowy w widowisku baletowym Gershwin Z. Rudnickiej i J. Rudzkiego,
– Gospodyni Don Kichota w Człowieku z La Manchy M. Leigha, D. Wassermana i J. Dariona,
– Germana Luzon w Szwagierkach M. Tremblaya,
– Królowa Murzynów, Marry w spektaklu W 80 dni dookoła świata po stu latach J. Bielunasa wg J. Verne’a,
– Jedna z sióstr Andrew w spektaklu Rumbugiługi, czyli nie zapominaj sióstr Andrew M. Ratyńskiego,
– Bosman Żorż / Żona Bosego w Balu u Wolanda Ł. Czuja wg M. Bułchakowa,
– postaci w spektaklu KRZYK według Jacka Kaczmarskiego R. Talarczyka,
– Margarita w West Side Story L. Bernsteina,
– Helen Pierce w spektaklu SPIN – musical D. Pashleya,
– Annasz / Kapłan w Jesus Christ Superstar A. L. Webbera i T. Rice’a; również w Jesus Christ Superstar - koncert (2023 r.),
– Candida w Przygodzie fryzjera damskiego Ł. Czuja wg E. Mendozy,
– Wdowa Corney w musicalu Oliver! L. Barta,
– Gołda w Skrzypku na dachu J. Bocka, J. Steina i S. Harnicka,
– Pani Rychła w sztuce Wesołe kumoszki. Musical wg W. Szekspira,
– Frau Gabor, Fraulein Knüppeldick, Fraulein Grossenbustenhalter, Matka Schmidt w Przebudzeniu wiosny S. Satera i D. Sheika wg F. Wedekinda,
– Prywatyzatorka w Położnicach szpitala św. Zofii P. Demirskiego,
– Szantrapa z gałęziami, Zakonnica w spektaklu Chryzostoma Bulwiecia podróż do Ciemnogrodu K. I. Gałczyńskiego,
– Insulina, Węglowodany w sztuce Bierzcie i jedzcie P. Demirskiego,
– postaci w spektaklu Złanocki, czyli bajki dla potłuczonych J. J. Połońskiego,
– Amerykanka / Modelka w spektaklu Niedziela w parku z Georgem S. Sondheima i J. Lapine'a,
– Murzynka / Księżna Sidonia-Medina w Rękopisie znalezionym w Saragossie J. Potockiego,
– Mieszkanka I, Archanioł Michał, Cukraszkowa, Nowakowa, Prlmsta w Żywotach świętych osiedlowych wg L. Amejko,
– Bywalczyni Kabaretu Kit Kat w musicalu Cabaret J. Masteroffa, J. Kandera i F. Ebba,
– Maria Patryk w musicalu Zakonnica w przebraniu A. Menkena,
– Bojka w bajce Pozaziomki, czyli kosmiczna przygoda P. Kowańskiej, 

– Anioł w spektaklu muzycznym Piekło i raj K. Prusa i J. Nohavicy,
– Matka Lucignola w musicalu Pinokio. Il grande musical P. Ronchettiego i S. Marconiego,
– Pani Sheinknopf w musicalu School of Rock A. L. Webbera.

Śpiewała również w musicalu familijnym Zorro J. Bończyka i Z. Krzywańskiego.

Ma swój recital pt. Takiej miłości wam życzę, w którym śpiewa ulubione piosenki przy akompaniamencie Radosława Michalika.
Śpiewała też w koncercie zaduszkowym Czy ich jeszcze pamiętasz?.

Występowała gościnnie w Gliwickim Teatrze Muzycznym, grając Esterę w spektaklu Miłość czyni cuda E. Warty-Śmietany i W. Króla.

NAGRODY:
– ZŁOTA MASKA 1991 za rolę Macochy w Kopciuszku (Teatr Dzieci Zagłębia w Będzinie),
– ZŁOTA MASKA 1997 za piosenki, śpiewane w przedstawieniu muzyczno-baletowym Gershwin, wystawionym w Teatrze Rozrywki,
– Prywatna Nagroda Prezydenta Gdyni za rolę Annasza / Kapłana w Jesus Christ Superstar podczas 2. Festiwalu Teatrów Muzycznych w Gdyni (2009),
– Chłopiec z łabędziem – Nagroda Prezydenta Chorzowa w dziedzinie kultury (2018),
– nominacja do Złotej Maski 2020 w kategorii Aktorstwo za rolę wokalno-aktorską za rolę Marii Patryk,
– nominacja do Złotej Maski 2021 w kategorii Aktorstwo za rolę wokalno-aktorską za rolę Anioła w spektaklu muzycznym Piekło i Raj.

Foto: Artur Wacławek

Czytaj dalej

Anna Ratajczyk

27.05.2014

Absolwentka studia aktorskiego przy Teatrze STU w Krakowie, aktorka estrady-ekstern, z weryfikacją ZASP. Na scenie STU zagrała w wielu spektaklach, takich jak Wariat i zakonnica S. I. Witkiewicza, Noc Tysiączna Druga C. K. Norwida i Pan Twardowski (pamiętna realizacja Krzysztofa Jasińskiego z Andrzejem Zauchą w roli tytułowej). W 1992 roku podjęła współpracę z Teatrem Dzieci Zagłębia w Będzinie, grając przez trzy sezony w kilkunastu przedstawieniach dla dzieci i dorosłych (do najważniejszych zalicza Szalom znaczy pokój z udziałem Haliny Kalinowskiej oraz Cafe Bar z piosenkami, stworzony przez aktorów tego teatru).
Obdarzona niewątpliwą vis comica, chętnie angażuje się w przedsięwzięcia, w których z pasją uprawia pastisz. Od roku 2009 jest pomysłodawczynią koncertów sylwestrowych Teatru.
Pełniła również funkcję asystenta reżysera w musicalach: Canterville Ghost, Rent, Sweeney Todd, Bierzcie i jedzcie, Our House, Jekyll & Hyde, Billy Elliot, Producenci, Bulwar Zachodzącego Słońca, Cabaret, Zakonnica w przebraniu oraz Pinokio. Il grande musical oraz w spektaklach: Historia filozofii po góralsku, Hotel Westminster ).
Anna Ratajczyk była współautorem scenariusza i reżyserem 24. Gali Sylwestrowej Rozrywka kocha kino.

Najważniejsze role w Teatrze Rozrywki:
– Elżbieta Bam w Tango Oberiu. 1928 Ł. Czuja,
– Siostra Mary Leo w Nunsense D. Goggina,
– Hermia w Śnie nocy letniej W. Szekspira,
– Jane w Oknie na Parlament R. Cooneya,
– Karolina w spektaklu W 80 dni dookoła świata po stu latach J. Bielunasa wg J. Verne,
– Tamara / Frieda w Balu u Wolanda Ł. Czuja wg M. Bułchakowa,
– Lady Eleonora de Canterville w Canterville Ghost J. Williamsa,
– Teresa Dubuk w Szwagierkach M. Tremblaya,
– Jedna z sióstr Andrew w spektaklu Rumbugiługi czyli nie zapominaj sióstr Andrew M. Ratyńskiego,
– Lady Beaconfield w musicalu Jekyll & Hyde F. Wildorna i L. Bricusse’a,
– Ivet Pardalot w Przygodzie fryzjera damskiego Ł. Czuja wg E. Mendozy,
– Jurna Staruszka / Macaj Obracaj w Producentach M. Brooksa,
– Dziewka w Historii filozofii po góralsku B. Cioska wg ks. prof. J. Tischnera,
– Ptasznik w musicalu Sweeney Todd S. Sondheima,
– Kasia w musicalu Our House T. Firtha i Madness,
– Blaszka miażdżycowa w sztuce Bierzcie i jedzcie P. Demirskiego,
– Sroka w bajce Kot w butach J. Bończyka i Z. Krzywańskiego,
– Pani Wilkinson / Jayne i członkini komisji egzaminacyjnej w musicalu Billy Elliot E. Johna i L. Halla,
– Widmo / Księżniczka w Rękopisie znalezionym w Saragossie J. Potockiego,
– Joanna / Heather / Dziennikarka w Bulwarze Zachodzącego Słońca A. L. Webbera,
– Fräulein Kost w musicalu Cabaret J. Masteroffa, J. Kandera i F. Ebba,
– Lilly Chatterton w farsie Hotel Westminster R. Cooneya,
– Maria Łazarz w musicalu Zakonnica w przebraniu A. Menkena,
– Matka Lucignola, Wrona w musicalu Pinokio. Il grande musical.


W maju 2015 w Kieleckim Teatrze Tańca odbyła się premiera sztuki Kronos. Erotyczny spokój wg. W. Gombrowicza w reżyserii Michała Znanieckiego, w której Anna Ratajczyk kreuje rolę Rity Gombrowicz.

W latach 1995 - 2023 była członkiem zespołu aktorskiego Teatru Rozrywki.

Foto: Tomasz Zakrzewski

Czytaj dalej

Maria Meyer

27.05.2014

Zadebiutowała w Teatrze im. S. Jaracza w Olsztynie w roku 1977. Zagrała m. in. Biankę w Białym małżeństwie T. Różewicza, Inez w Zielonym Gilu T. de Moliny, Klarę w Ślubach Panieńskich A. Fredry. W 1981 roku wygrała Przegląd Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu. Z Olsztyna przeniosła się do Teatru Śląskiego im. S. Wyspiańskiego w Katowicach (1983), gdzie zagrała m.in. Albertynkę w Operetce W. Gombrowicza, Ofelię w Hamlecie W. Szekspira i Szimenę w Cydzie P. Corneille'a. W 1985 roku wystąpiła gościnnie w Teatrze Rozrywki w Chorzowie jako Gizela w Huśtawce (Seesaw) Cy Colemana.
 
Od 1988 roku związana jest etatowo ze sceną chorzowską. Zagrała tu wiele pierwszoplanowych ról musicalowych, z powodzeniem prezentując wyjątkową umiejętność łączenia liryki z dramatyzmem. Po gościnnych prezentacjach Evity w warszawskim Teatrze Dramatycznym, okrzyknięto ją najlepszą polską aktorką musicalową. Z czasem ujawniła również talenty komediowe, którymi również uwodzi widzów w kilku spektaklach.
 
Zaproszona przez Jana Pietrzaka do stałej współpracy, wiele lat występowała z Kabaretem Pod Egidą. Z tym właśnie zespołem brała udział w tournée po Szwajcarii, Niemczech i Włoszech, a także USA i Kanadzie. W czerwcu 2000 roku gościła na scenie Polskiego Ośrodka Kultury w Londynie, zaś rok później reprezentowała nasz kraj podczas Międzynarodowego Festiwalu Piosenki Chansonfest 2001 w Zagrzebiu (Chorwacja). Występowała również z Filharmonią Śląską oraz Zielonogórską i Zabrzańską. Wciąż współpracuje z orkiestrą KWK „Staszic” w Katowicach. W sierpniu 2003 roku brała udział w Europejskim Festiwalu im. Jana Kiepury w Krynicy Górskiej z przedstawieniem Ordonka. Miłość ci wszystko wybaczy, a rok później – z przedstawieniem Ja, Josephine. Wystąpiła tam również ze spektaklem Na końcu tęczy. W czerwcu 2004 r. Maria Meyer została zaproszona na Międzynarodowy Wieczór Pieśni, zorganizowany z okazji 10-lecia Café Teater w Lublanie (Słowenia) oraz na I Ogólnopolski Festiwal Piosenki Retro im. Mieczysława Fogga w Krakowie, na którym otrzymała „Złoty Liść Retro”. W styczniu 2005 roku po raz pierwszy wystąpiła w Pradze, gdzie spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem publiczności. Zaowocowało to kolejnymi recitalami, m.in. na I Mezinárodnim Festivalu Šansonu, podczas Dni Polskich w Maroku oraz Dni Polskich w Le Pradet (Francja).

W 1998 roku aktorka założyła własny teatr pod nazwą Ma Scala – Teatr Marii Meyer, którego pierwszą produkcją był spektakl Jestem znów. Maria Meyer śpiewa Brela. Druga propozycja Ma Scali, przygotowana wespół z Teatrem Rozrywki, to spektakl Ordonka. Miłość ci wszystko wybaczy. Warto dodać, że specjalny pokaz przedpremierowy spektaklu odbył się podczas Międzynarodowego Festiwalu Twórczości Kobiecej w Tel Awiwie (Izrael). Piosenki z powyższych spektakli utrwalone zostały na dwóch płytach, wydanych przez Marię Meyer w roku 2004. Kolejne spektakle Ma Scali to Graj dla nas graj. Wieczór pieśni żydowskich, Nie żałuję. Kobieta w polskim kabarecie, Tango Italiano, czyli pranie po włosku, Dietrich. Taka jestem oraz najnowszy: Jestem w niebie.
 
Najważniejsze role w Teatrze Rozrywki:
– Gizela w Huśtawce Cy Colemana,
– Anna w Dwa razy tak T. Jonesa,
– Polly w Operze za trzy grosze B. Brechta i K. Weilla,
– Helena Otocka w Firmie M. Hemara,
– Ciocia Emilia, Dobra Wróżka Północy w Czarodzieju z krainy Oz H. Arlena, E. Y. Harburga i J. Kane'a,
– Sally Bowles w Cabarecie J. Kandera i F. Ebba,
– Diablica w Śladach J. Szajny,
– Turandot w Księżniczce Turandot C. Gozziego,
– Hudel w Skrzypku na dachu J. Steina, J. Bocka i S. Harnicka,
– Pani Barry w Ani z Zielonego Wzgórza wg L. M. Montgomery,
– Eva Perón w Evicie A. L. Webbera i T. Rice’a,
– Pamela w Oknie na Parlament R. Cooneya,
– Siostra Mary Amnezja w musicalu Nunsense D. Goggina,
– Aldonza w Człowieku z La Manchy M. Leigha, D. Wassermana i J. Dariona,
– Magenta w The Rocky Horror Show R. O’Briena,
– Maria Magdalena w rock-operze Jesus Christ Superstar A. L. Webbera i T. Rice’a,
– Maria Anioł w Szwagierkach M. Tremblaya,
– Hanka Ordonówna w spektaklu Ordonka. Miłość ci wszystko wybaczy,
– Mańka w spektaklu Dyzma – musical W. Korcza i W. Młynarskiego,
– Josephine Baker w Ja, Josephine B. Cioska,
– postaci w spektaklu KRZYK wg Jacka Kaczmarskiego R. Talarczyka,
– Edith w Odjeździe F. Apkego,
– Marynia w Pomalu, a jeszcze raz! I. Šebo,
– Lucretia Otis w Canterville Ghost J. Williamsa,
– Pani Doktor w Terapii Jonasza J. Bończyka i Z. Krzywańskiego,
– Reinona w Przygodzie fryzjera damskiego Ł. Czuja wg E. Mendozy,
– Judy Garland w sztuce Na końcu tęczy P. Quiltera,
– Profesor Rektor Sonnenstich, Frau Bergman, Fraulein Hungergurt, Frau Stiefel w Przebudzeniu wiosny S. Satera i D. Sheika wg F. Wedekinda,
– Gaździna w Historii filozofii po góralsku B. Cioska wg ks. prof. J. Tischnera,
– Pani Nellie Lovett w musicalu Sweeney Todd S. Sondheima i H. Wheelera,
– Lida Baarová, Pisarz Eduard Kirchberger w Gottlandzie M. Szczygła,
– Stara Dama / Blair Daniels w spektaklu Niedziela w parku z Georgem S. Sondheima i J. Lapine'a,
– Babcia Billly'ego w musicalu Billy Elliot E. Johna i L. Halla,
– Frau Blücher w musicalu Młody Frankenstein M. Brooksa i T. Meehana,
– Norma Desmond w Bulwarze Zachodzącego Słońca A. L. Webbera,
– Fräulein Schneider w musicalu Cabaret J. Masteroffa, J. Kandera i F. Ebba,
– Matka Przełożona w musicalu Zakonnica w przebraniu A. Menkena,
– Maude w spektaklu Harold i Maude C. Higginsa,

- Anna w spektaklu Dwanaście godzin z życia kobiety K. Błaszczyńskiej.

Śpiewała w koncercie Poeci, których nam zabrakło.

Występowała gościnnie w Gliwickim Teatrze Muzycznym, grając Rosele w spektaklu Miłość czyni cuda E. Warty-Śmietany i W. Króla. W serialu paradokumentalnym TVNu pt. Szkoła gra Wicedyrektor Marię Borkowską.
 
NAGRODY:
– SPECJALNA ZŁOTA MASKA im. red. Barbary Sośnierz 1995 za rolę Ewy Perón w Evicie,
– Nagroda ZASP im. Leny Starke,
– Nagroda Wojewody Katowickiego dla Młodych Twórców za wszechstronność sztuki aktorskiej,
– Nagroda Plebiscytu Publiczności na najpopularniejszą aktorkę, organizowanego przez „Gazetę Wyborczą – Gazetę w Katowicach” i Wojewodę Katowickiego (1996),
– Statuetka Chłopca z łabędziem –nagroda Prezydenta Chorzowa w dziedzinie kultury (2000 r.),
– wyróżnienie miesięcznika „Pani” jako jednej ze stu kobiet w Polsce, które w roku 2001 szczególnie zaznaczyły się w życiu publicznym,

– Statuetka Narcyza – nagroda przyznawana przez Izbę Przemysłowo-Handlową Rybnickiego Okręgu Przemysłowego za wybitne osiągnięcia zawodowe (2004),
– Nagroda Artystyczna Marszałka Województwa Śląskiego (2008),
– ZŁOTA MASKA 2013 za rolę Nellie Lovett w musicalu Sweeney Todd,
– Srebrny Medal "Zasłużony dla kultury GLORIA ARTIS" (2013),
–
"Kobieta Humanitas" – Nagroda Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu w kategorii "kultura" (III Konwent Kobiet Sukcesu
, maj 2017).

Foto: Artur Wacławek

Czytaj dalej

Izabella Malik

27.05.2014

Absolwentka Studium Wokalno-Baletowego przy Gliwickim Teatrze Muzycznym. Debiutowała w Teatrze Rozrywki postacią Bywalczyni kabaretu Kit-Kat w spektaklu Cabaret J. Kandera i F. Ebba. Pierwszą dużą rolą była Ania Shirley w widowisku muzycznym Ania z Zielonego Wzgórza, które nie schodziło z afisza przez siedem lat (318 spektakli obejrzało 139.366 widzów!).
Izabella Malik buduje charakterystyczne, zapadające w pamięć postaci.
Zajmuje się dubbingiem, współpracuje również z Teatrem KOREZ, grając m.in. w spektaklach: Swing, Miłość i polityka, czy ostatnio – w Mrożonej papudze F. Apkego. Rola Tekli w kultowym Cholonku Janoscha zaowocowała nominacją do Nagrody Artystycznej ZŁOTA MASKA 2005.
W Teatrze Śląskim im. S. Wyspiańskiego w Katowicach gra Matkę w Piątej stronie świata wg K. Kutza.
Zagrała w filmach: Angelus L. Majewskiego, Los chłopakos G. Reguły oraz Benek R. Glińskiego.
 
Najważniejsze role w Teatrze Rozrywki:
– Ona w Kaczo B. Schaeffera,
– Panna Młoda w Śladach J. Szajny,
– Dorotka w Czarodzieju z krainy Oz wg F. Bauma,

– Chawa w Skrzypku na dachu J. Bocka, J. Steina i S. Harnicka,
– Ania Shirley w Ani z Zielonego Wzgórza wg L. M. Montgomery,
– Pokojówka w Oknie na Parlament R. Cooneya,
– Columbia w The Rocky Horror Show R. O’Briena,
– Liza Pakiet w Szwagierkach M. Tremblaya,
– Japonka w W 80 dni dookoła świata po stu latach J. Bielunasa,
– Kot Barnaba w bajce Pan Plamka i jego kot A. Koecher-Hensel,
– Pokojówka w O co biega? P. Kinga,

– Natasza w Balu u Wolanda wg M. Bułhakowa,
– Robotniczka Drogowa w Stuku puku. Wszystko jest muzyką E. Erhardt,
– postaci w spektaklu KRZYK wg Jacka Kaczmarskiego R. Talarczyka,
– Christa w Odjeździe F. Apkego,
– Anybodys w West Side Story L. Bernsteina,
– Joanne w musicalu Rent J. Larsona,
– Policjantka w Przygodzie fryzjera damskiego Ł. Czuja wg E. Mendozy,
– Członek ekipy Rogera w Producentach M. Brooksa,
– Węgiel w bajce Adonis ma gościa F. Apkego,
– Zośka w Our House T. Firtha i Madness,
– Żona 1 w Położnicach szpitala św. Zofii P. Demirskiego,
– Lis w spektaklu Chryzostoma Bulwiecia podróż do Ciemnogrodu K. I. Gałczyńskiego,
– Serotonina w Bierzcie i jedzcie P. Demirskiego,
– tytułowa rola w bajce Kot w butach J. Bończyka i Z. Krzywańskiego,
– Teolog w Rękopisie znalezionym w Saragossie J. Potockiego,
– Ziggy, Pucybut w musicalu Młody Frankenstein M. Brooksa i T. Meehana,
– Papuga, Krowa, Mysz w bajce Czarno na białym M. Guśniowskiej,
– Myron / Kelnerka / Dziennikarka w Bulwarze Zachodzącego Słońca A. L. Webbera,
– Panna Jones w musicalu Jak odnieść sukces w biznesie, zanadto się nie wysilając F. Loessera,
– Mieszkanka II, Apolonia, Andromacha, Anioł, Ruda, Kunerta w Żywotach świętych osiedlowych wg L. Amejko,
– Martwa już niestety Anna w spektaklu Stańczyk. Musical J. Czaplińskiego,
– On w monodramie Nieodkryty świat M. Cierzniaka,
– Bywalczyni Kabaretu Kit Kat w musicalu Cabaret J. Masteroffa, J. Kandera i F. Ebba,
– Matka Przełożona w musicalu Zakonnica w przebraniu A. Menkena,
– Sierżant Doppel, Ogrodniczka w spektaklu Harold i Maude C. Higginsa,
– Rita w musicalu Tootsie D. Yazbeka,
– Anka w spektaklu Dwanaście godzin z życia kobiety K. Błaszczyńskiej.

Występuje również w spektaklu MonsterS. Mordercze pieśni R. Talarczyka.
W spektaklu Mariacka 5 L. Majewskiego jest asystentem reżysera.
Stworzyła scenariusz, wyreżyserowała i wystąpiła w koncercie Raduj się świecie.

NAGRODY:
– ZŁOTA MASKA 1994 za rolę Ani Shirley w Ani z Zielonego Wzgórza,
– Statuetka Chłopca z łabędziem – Nagroda Prezydenta Chorzowa w dziedzinie kultury (2006).

W 2017 roku Izabella Malik znalazła się w prestiżowym 25. SUBIEKTYWNYM SPISIE AKTORÓW TEATRALNYCH Jacka Sieradzkiego w kategorii „na fali” (za rolę w Czarno na białym).

Foto: Artur Wacławek

Czytaj dalej
STRONY:
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • ...
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49

SPONSORZY I PARTNERZY:
  • Deltatrans
  • Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • RMF Maxxx
  • Fundusz Wsparcia Kultury
  • ArtPost
  • BetaMed
  • DRZAZGA CLINIC
  • Dono
  • SOLANTIS - NOWY WYMIAR PRZEDSZKOLA
  • Park Śląski
  • LEGENDIA
  • MUZEUM POLSKIEJ PIOSENKI
  • Filharmonia Śląska
  • Istne Lody Rzemieślnicze
  • Freestyle Park
  • Hotel Seven
  • Kontakt
  • Strefa TR
copyright © Teatr Rozrywki
realizacja / system biletowy
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczek) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Jak je wyłączyć?